U prva dva mjeseca ove godine u Bosnu i Hercegovinu je nastavljen uvoz skupih automobila, a za 10 najluksuznijih četvorotočkaša izdvojeno je više od tri miliona KM, pokazuju podaci Uprave za indirektno oporezivanje BiH.
Za ovih 10 automobila je ukupno izdvojeno 3.077.830 KM, računajući i plaćene dažbine za njih.
Kako se navodi u ovim podacima, najskuplji auto koji je uvezen u toku ove godine je Porsche 911 Turbo S vrijednosti 332.617 KM, za koji su plaćene dažbine u iznosu od 56.568 KM.
"Nakon njega slijedi još jedan Porsche 911 Turbo S vrijednosti 324.937 KM, za koji su plaćene dažbine od 55.262 KM, te Mercedes AMG G63, koji je plaćen 299.408 KM plus dažbine u iznosu od 50.914 KM", rekli su za "Nezavisne" u UIO BiH.
Prema njihovim riječima, u prva dva mjeseca ove godine je uvezen još jedan Porsche 911 Turbo vrijednosti 283.537 KM plus dažbine u iznosu od 48.224 KM.
"Uvezen je i Mercedes Benz S400 D4 Matic Sedan u iznosu od 230.635.39 KM plus dažbine 39.223.32 KM, te slijede Porsche Cayenne Turbo 229.309 KM uz dažbine od 39.006.14 KM i Porsche Canamera GTS vrijednosti 223.988 KM dažbine 38.103 KM", navodi se u podacima Uprave za indirektno oporezivanje BiH.
Osim ovih vozila, u prvih 10 najluksuznijih auta koji su uvezeni ove godine su Mercedes Benz S400D 4matic Sedan vrijednosti 221.804 KM plus dažbine od 37.736 KM i Porsche 911 Carrera 4S iznosa 211.046 KM te dažbine od 35.901 KM.
Haris Muratović, predsjednik Udruženja zastupnika i trgovaca automobilima pri Privrednoj komori FBiH, rekao je za "Nezavisne" da je uprkos pandemiji virusa korona i nekim drugim izazovima segment prodaje skupocjenih automobila na našem tržištu stabilan.
"On nema neke velike poremećaje na tržištu, iako je kriza. Ono što hoću da kažem jeste da ljudi koji imaju novac ne gube u krizama i investiraju u nove automobile, tako da imamo dobre rezultate u prodaji tih vozila. Siguran sam u to da taj segment ljudi koji nabavlja skupocjene automobile nije pogođen ovim nekim krizama i dešavanjima", kazao je Muratović.
Istakao je da su bila kašnjenja u isporuci automobila, tako da su možda neki skupocjeni četvorotočkaši koji su trebali da dobiju svoje vlasnike prošle godine stigli ove godine.
"U svakom slučaju popravila se slika i isporuka automobila se nastavila, a šta će se dešavati u narednom periodu ne znamo zbog rata u Ukrajini i nestabilnih dešavanja na tržištu. To će vjerovatno rezultirati nekim manjim volumenom prodaje automobila", zaključio je Muratović.